Kartica zaupanja

KARTICA ZAUPANJA KZ TOLMIN

Kartica zaupanja mala

Kartica zaupanja je namenjena kupcem Kmetijske zadruge Tolmin, ki plačujejo z gotovino ali katerokoli drugo plačilno kartico. Omogoča zbiranje točk, ki ob določenem številu zbranih točk prinašajo prihranek oziroma popust v blagu.

Uporaba kartice je preprosta. Ob plačilu nakupljenega blaga predložite kartico in pridobite bonitetne točke. Stanje pridobljenih točk bo razvidno iz računa, ki ga dobite ob nakupu.

PRAVILA BONITETNEGA SISTEMA – ZBIRANJE TOČK

Zbiranje točk deluje na vseh prodajnih mestih Kmetijske zadruge Tolmin, razen v franšiznih trgovinah. Nakup nad 4 EUR prinaša točke, ki se zbirajo na vaši kartici. Večje število zbranih točk prinaša večji prihranek oz. popust v blagu.

Točkuje se vsak nakup nad 4 EUR. Vsake 4 EUR prinese 1 točko.

Primer:

  • od 4,00 do 7,99 EUR = 1 točka
  • od 8,00 do 11,99 EUR = 2 točki

Bonitetne točke se zbirajo na vaši kartici. Z vsakim naslednjim nakupom se poveča število že doseženih točk. Skupno število točk se ob vsakem nakupu vpiše na blagajniškem računu. Točke je možno pridobiti takoj ob nakupu. Naknaden vpis ni možen.

KDAJ DOSEŽETE BONITETO

Boniteto točk dosežete kadar vrednost vaših nakupov v bonitetnem obdobju preseže 320 EUR. Tako dobite 80 točk. Unovčite jih lahko takoj, ko dosežete boniteto ali pa jih zbirate naprej in jih unovčite proti koncu bonitetnega obdobja. Vsaka zbrana točka je vredna 8 centov.

Bonitetno obdobje je časovno omejeno na 4 mesece in traja:

  • od 1. februarja do 31. maja
  • od 1. junija do 30. septembra
  • od 1. oktobra do 31. januarja

Zbrane točke niso prenosljive v naslednje bonitetno obdobje, po zadnjem dnevu bonitetnega obdobja se število zbranih točk vrne na 0.

KAKO IZKORISTITI TOČKE

Izberite trgovino in blago v vrednosti dosežene bonitete. Opozorite blagajnika, da boste unovčili točke in predložite originalne Kartice zaupanja. Pri plačilu s točkami se vam izkoriščeno število točk odšteje od vsote točk na vaši kartici. Pri plačilu z boniteto ni možno pridobiti novih točk.

PRIDOBITEV KARTICE

Pridobitev kartice je enostavna, le z izpolnitvijo pristopnice. Kupec kartico prejme na prijavnem mestu ali na domač naslov.

Obrazci:

 


SPLOŠNA UREDBA EU O VARSTVU OSEBNIH PODATKOV IN OBNOVITEV KARTICE ZAUPANJA

Dne 25. maja 2018 se bo začela uporabljati nova Splošna uredba (EU) o varstvu podatkov, katere cilj je omogočiti prebivalcem nadzor nad njihovimi osebnimi podatki in poenotiti ter dvigniti raven varstva osebnih podatkov v EU. Nova uredba določa, da mora posameznik izrecno podati privolitev v zbiranje in obdelavo svojih osebnih podatkov, zato vas na tem mestu prosimo, da obnovite svojo Kartico zaupanja.

Z obnovitvijo kartice vam bodo tudi po 25. maju 2018 na voljo vse ugodnosti, ki vam jih kartica nudi – zbiranje točk, ki ob določenem številu zbranih točk prinašajo prihranek oz. popust v blagu.

Kartico obnovite z izpolnitvijo pristopnice, ki je na voljo v vseh prodajnih enotah, razen franšizah. Izpolnjeni obrazec oddajte v prodajnih enotah KZ Tolmin ali pošljite na naslov: KZ Tolmin z.o.o. Tolmin, Rutarjeva ulica 35, Tolmin. Po opravljenem postopku bo veljavnost vaše kartice obnovljena.

Z obnovitvijo kartice zvestobe soglašate, da vas po že izbranih komunikacijskih kanalih tudi v bodoče obveščamo o ugodnostih in novostih ter da ob uveljavljanju pravic iz imetništva kartice v vašem uporabniškem računu zabeležimo podatke o posameznem nakupu (izdelki, cena, datum, čas in kraj nakupa, sredstvo plačila) in koriščenju ugodnosti (npr. bonitete). Te podatke potrebujemo, da:

  • vam zagotavljamo uveljavljanje pravic iz imetništva kartice (npr. oblikovanje prilagojenih ponudb, ugodnosti in kuponov, obveščanje le o tistih ponudbah, ki vas zanimajo, na izbran način, pošiljanje reklamnega gradiva, revij ter vabil na dogodke ipd.);
  • za namen optimiziranja ponudbe in stroškov ter dvig zadovoljstva kupcev analiziramo in preučujemo nakupovalne navade (te podatke obdelujemo v anonimizirani oz. psevdonimizirani obliki);
  • rešujemo težave ali nepravilnosti pri plačilni transakciji ali neuspeli transakciji ob oz. po opravljenem nakupu oz. napaki pri obračunu blaga in pri reševanju prijav težav imetnika  kartice ali pri reklamacijah;
  • vas pozovemo k izpolnitvi anket o zadovoljstvu z imetništvom  kartice, uporabniški izkušnji v trgovinah KZ Tolmin ali o posameznih kupljenih izdelkih;
  • preverjamo skladnost uporabe kartice s splošnimi pogoji;
  • vas obveščamo o tehničnih in pravnih vprašanjih uporabe kartice.

Na koga se lahko obrnem za pomoč pri obnovi svoje kartice?

Z vprašanji in za pomoč pri obnovitvi kartice nas lahko pokličete na telefonsko št. 05 38 00 180, od ponedeljka do petka med 7. in 15. uro, nam pišite na info@kz-tolmin.si ali zaprosite za pomoč prodajalce v vseh prodajalnah KZ Tolmin. Z veseljem vam bomo pomagali pri obnovi vaše kartice!

 Kaj je osebni podatek?

Osebni podatek je katerikoli podatek, ki se nanaša na posameznika, ne glede na obliko, v kateri je izražen, kot npr.: ime, priimek, domači naslov, elektronski naslov, lokacija (telefon lahko oddaja lokacijo), spletni identifikator (IP naslov), telefonska številka ipd.

Kaj pomeni obdelava osebnih podatkov? Kdaj se moji osebni podatki lahko obdelujejo?

Obdelava osebnih podatkov je vsako dejanje ali niz dejanj, ki se izvajajo v zvezi z osebnimi podatki ali nizi osebnih podatkov z avtomatiziranimi sredstvi ali brez njih, kot so zbiranje, beleženje, strukturiranje, pridobivanje, vpis, urejanje, shranjevanje, prilagajanje ali spreminjanje, priklic, vpogled, uporaba, razkritje s posredovanjem, sporočanje, razširjanje ali drugačno omogočanje dostopa, prilagajanje ali kombiniranje, omejevanje, izbris ali uničenje. Osebni podatki se lahko obdelujejo samo, če tako določa zakon, ali če je podana ustrezna podlaga.

Kakšne so dolžnosti KZ Tolmin v zvezi z zavarovanjem mojih osebnih podatkov?

KZ Tolmin mora preprečiti nepooblaščeno obdelavo in slučajno ali namerno nepooblaščeno uničevanje in izgubo podatkov ali njihovo spreminjanje. Potrebno je predpisati varovanje prostorov, opreme in sistemske programske opreme, varovanje aplikativne programske opreme, s katero se obdelujejo, način preprečitve nepooblaščenega dostopa do osebnih podatkov pri njihovem prenosu, način zagotavljanja učinkovitega načina blokiranja, izbrisa in uničenja osebnih podatkov ter način omogočanja poznejšega ugotavljanja, kdaj so bili posamezni podatki vneseni, uporabljeni ali obdelani, kdo je to izvajal in kdaj.

Ali in kako lahko kadarkoli zahtevam vpogled v obdelavo svojih podatkov?

Pišite nam na info@kz-tolmin.si ali po navadni pošti na naslov KZ Tolmin z.o.o. Tolmin, Rutarjeva ulica 35, Tolmin ali pa nas pokličite na telefonsko številko 05 38 00 180 in nam zaupajte svoje želje. Prejeli boste ustrezen formular, po prejemu tega formularja vam bomo v roku 30 dni poslali zahtevane podatke.

Zahvaljujemo se vam za vašo zvestobo in dolgoletno uspešno sodelovanje. Zagotavljamo vam, da bomo z vašimi osebnimi podatki ravnali skrbno in v skladu z zakonodajo!

S prijaznimi pozdravi,
KZ Tolmin